Friday, August 20, 2010

nice tshirt dan scans of latest kerrang etc..


aku rasalah, event tshirt paling happening untuk tahun ni ialah Transylvania nye event tshirt.

dracula kena stake thru the heart gitu ngan eddie... tapi ada cross kan?
hah, aku dah cakap dulu, ada cross. kang controversy kang haha.

aku tak minat sangat pakai atau kumpul tshirt rock especially maiden,( main reason because mahal la kecuali ada cheap sale ) tapi once in a blue moon ada tshirt rock 'original' yang tarik perhatian aku maybe design dia, exclusiveness dia, harga dia murah so boleh beli atau mahal beratus sampai jadi topik perbincangan atau mungkin pasal aku ada kat tu show, so aku beli la buat kenangan.

so this event tshirt attracts my attention. LAWA GILER KAN?

some info to share.
- Pasal kat Romania sana mungkin taraf kehidupan mereka rendah sikit, harga tshirt ni tak semahal tempat2 lain nye event tshirt. Orang sana untung la kira.
- Kat ebay ada start jual, terus withdrawn pasal agaknye seller dapat 'offer that cannot be refused', $200US kot?
- Dan aku stress Maiden nye Event Tshirt jual kat fanclub tak sama ngan Maiden nye Event Tshirt jual sebelum show. Kalo korang pergi tengok Maiden live, Event tshirt atau tour tshirt jual kat situ ada dates kat blakang. Tu pasal harga tshirt ni semua melambung.

ok, DISCLAIMER - untuk sapa tak sabarrrr nak beli dan baca majalah Classic Rock terbaru dan Kerrang terbaru yang ada artikel pasal Maiden..Atau majalah2 ni tak sampai kat kedai mamak jual majalah tempat korang..
mungkin boleh tengok2 ni dulu hehe..

Terimakasih bebanyak kat mamat2 kat negri omputeh yang tolong scan untuk peminat satu dunia...

Gambo semua lawa2








slamat membaca

5 comments:

Ijau D. Koceng said...

baca entri ni sambil dgr album flight 666

berteromber said...

tak sabo nak cari TFF...

Ijau D. Koceng said...

berteromber:
dah baca msg aku kat facebook x?

eddie dewanaga said...

gambar t shirt tu mengaruk berhantu.

Portdy said...

lawa gile

count, sama eddie, dua2 aku minat