Friday, April 22, 2011

reading

naik bas. naik train. tunggu bas, tunggu train, kerja malam..
aku spend time baca...skarang aku ngah baca buku lebrari ni..

Boris Karloff Tales Of Mystery..


Kalo korang tak perasan nama ni, korang perasan character2 movies dia berlakon macam kat gambo ni..





Kalo ikut cerita anak dia Sara Karloff dalam introduction , mula2 disangka koleksi dah tak wujud lagi, tapi nasib baik dapat dikumpul balik dan buat bentuk hardcover cam gini..




ok la, menakjubkan jugaklah cerita2 gini...unik jugak...




( this boris karloff book makes a good read while waiting and taking the public transport and working the graveyard shift, not realy sent shivers down the spine, so thats good haha )

aku dapat post dari Zagreb..



Birthday Edition 029 of 55 piece.



nanti la lepas baca aku review.. baca intro, memang gerek maidencrotia tulis..
a true fan.

4 comments:

berteromber said...

"Birthday Edition 029 of 55 piece"

perghhh...ni kalau jual balik kat ebay memang boleh buat duit kan?

tak sabo tunggu ko punya review..

Faizal and Anna said...

Boris Karloff mmg famous dgn karakter "Frankenstein"nya. Skrg ni cerita2 lakonannya tgh ditayangkan kt Astro. Betul2 classic la bro..

*One of Boris Karloff fans is Kirk Hammett, checkout his body guitar in "Cunning Stunt".

Ijau D. Koceng said...

buku Harris tu guna English atau Croat?

deaf-angel said...

ijau aku nye English