Thursday, June 18, 2015

Ramadhan Greetings / Bootleg Wings (untuk sapa berminat sahaja) / Another incoming Paradise Lost Plague Within

3 Things...

1) Wishing all Muslims everywhere a fruitful and fulfilling month of RAMADHAN.


Selamat Menyambut Bulan Ramadhan semua... Pandai2 la kan nak hidup bulan ni, pandai2 la nak dapat belas kasihan dari Allah walaupun sapa pun korang dan betapa tonggang terbalik nye pun sebahagian dari  korang yang macam aku ...


2) Bootleg Wings with Orkestra Tradisional Malaysia - Konsert Bongkar Ta'kan Melayu Hilang Di Dunia aku dah share kat youtube.





Ni untuk sapa peminat Wings yang betul2 nak dengar atau nak dengar lagi sekali.
Aku tahu korang semua sokong Wings ngan beli barangan dan keluaran ORIGINAL.
So buat sementara ni enjoy la persembahan yang untuk hari KHAMIS punya...

Yang Tak paham apa tu fan audience Bootleg yang dibuat dalam keadaan sedikit pancaroba ngan very basic gadget, I will say in advance- I never force you to listen. Dan Tolong jangan paoto aku, susah aku nak share apa2 interesting tau... 
Only for Wings Fans yang nak dengar je terutama yang tak dapat hadir.... Aku harap korang enjoy... Sapa lain yang tape lagi baik?





Review/ulasan panjang lebar huru hara yang aku buat lepas balik malam tu kat sini
http://www.deaf-angel.blogspot.sg/2015/06/review-wings-istana-budaya-11-june-2015.html


Link bootleg ni kat youtube ialah disini, aku dah buat "timing partition" untuk setiap lagu, senang sikit nak tukar2 lompat2 lagu - Click below
https://youtu.be/U9nxDOqm6EE




3) Incoming lagi satu, band lagi DM dari Depeche Mode, yes... Paradise Lost baru.. antara album rock terbaik la untuk tahun ini... HUHU!!!
Dorang main style Pet Shop Boys pulak kali ni..  ...Acah je..
Si Nick Holmes dah buat style suara lama dah.....maklum dah jadi Sweden punye band Bloodbath member pun.. .
I will try to review soon both of these....





Thats all....

15 comments:

D'arsil said...

selamat berpuasa bro deaf, terima kasih utk bootleg tu.

A.I said...

selamat menyambut Ramadhan. selamat berpuasa. selamat bersahur. selamat berbuka. selamat bertarawih. selamat semuanya.... haha..amik ko.

Rafi said...

Salam ramadhan n selamat berpuasa n bersahur abg deap..dah upload eh.tengkiu jap lagi nak gi dengar..maiden pun dah announce "book of souls" tu..tak sabar dah ni..heheh

Mohd Hanif said...

http://classicrock.teamrock.com/news/2015-06-18/iron-maiden-name-album-no-16-book-of-souls

deaf said...

Selamat menyambut bulan Ramadhan semua..

Hi Mohd Hanif.

BOOK OF SOULS... Aku masih tengah absorbing maklumat2 yang sudah diberikan...... Aku masih tengah absorb..
haha.

Mohd Hanif said...

Boleh absorb nanti over the course of 2 cd, haha! 18 minit song by Bruce sorang2

Skudal said...

album paradise lost kena beli.. baca review semua ok

berteromber said...

Salam ramadhan....wuhoo..tak sabar tunggu Book of Souls...2 disc...mampus ler mahal...

Ijau D. Koceng said...

berteromber, aku rasa walaupun 2-disc, harganya sama mcm 1-disc, mcm kes kompilasi FFTE itu hari

Portdy said...

Tq for the bootleg.
i was at the last show.

Superb gile.

Portdy said...
This comment has been removed by the author.
Portdy said...

Setiap kali aku bootleg guna handphone sound pecah. So untuk last nite punya kira burn lah

deaf-angel said...

Portdy report untuk Wings please.
Bootleg ni kadang2 nasib la, takpe try again

speedrider said...

tq for the bootleg deaf.
Rabak gila ahhh dah lama aku tak pi tengok Wings.

deaf-angel said...

nanti lain kali ada la chance
speedrider