Sunday, July 19, 2020

How I listen to Mr Big (Cammana aku dengar Mr Big)

Salam and Greetings.
First in  Broken English, and then in Bahasa Melayu Pasar.

I envision if I do live long, what music I will listen to and how?
I guess Maiden will remain a staple, anything Ritchie Blackmore and another will be Mr Big.
I had ripped my Mr Big collection to mp3, installed them to my walkman for listening when walking, on bus, on trains, and occasionally plays them thru speakers at home.

Persiapan hari tua , kalau panjang umur murah rezeki...
Termasuk hiburan sihat. HAHA.
Muzik apa aku nak dengar bila Jalan kaki, dalam bas, dalam train, atau kat rumah atau mana2 sahaja?
Rasanya band Mr Big tentu jadi pilihan aku.
Aku dah ripped abis semua dah bawah ni jadi MP3.
Dah letak dalam Walkman aku, senang dengar bila2 masa di luar, malah tempat kerja bila waktu malam takde orang lain..  dan di rumah aku bluetooth kan aje ke speakers...

Mungkin senang aku akan ulas sekali gus setiap koleksi Mr Big aku ni....




(click to enlarge)





Maybe one day I will summarise my Mr Big collection.


3 comments:

D'arsil said...

rindu ngan entri deaf yang panjang berjelah suatu masa lalu.. haha

Kaboi Tanduk said...

Bagus jugak tu kalau ulas sekali gus koleksi Mr Big ni. Boleh jadi guideline untuk orang yang baru nak layan

berteromber said...

Sila ulas di YouTube tempe asoka.. Haha..