Tuesday, August 25, 2020

Search Awie Apologia Raw Jamming Edition cd dalam ada 4 lagu ulasan/review

(nak cakap ulasan pun bukan sangat, borak kejap apa dalam kepala hotak aku aje) 

Serious berbual, rock melayu ni kadang2 otak aku jam nak buat blog.

Kecuali ada show2 aku pergi rock melayu, boleh la aku review2 sikit, upload bootlegs aku rakam, selain tu aku tak tahu apa nak borak dan untuk dapat berita rock rock Melayu ni, aku harapkan sahabat-sahabat yang kongsi info dan borak2 dalam group Wassap aje...    kalau tak memang aku tak tahu apa jadi la.

Lagi dah covid19 ni, lagi takde konsert nak gi, haha. 

Anyway, baru dapat, biasalah covid19 ni semua pun takpelah lambat asal selamat. Pekerja Pos pun nak kena jaga diri jugak ye tak? So thank you Postal Staff of the World.  Nak tunggu lambat sangat physical cd, Port dah hantar dah advance lagunya bentuk digital. haha.

SEARCH AWIE APOLOGIA RAW JAMMING EDITION.

Aku dah beli tiket sebenarnya show Search Awie ni 28hb Mac lepas. Tapi apa nak buat.  Takde Rezeki ye. Takpe.. Next time Insya Allah.

4 lagu dalam cd ni, 3 lagu jamming, 1 lagu original source. Semua empat lagu korang pun dah tahu cuma ni version tak pernah dengar la ye.  Telinga aku takde masalah untuk menerima tiga lagu versi Jamming tu.

Rock N Roll Pie, Bayangan Baiduri, Pelesit Kota, dan of course last song versi ori Nur Nilam Sari.

Serious berbual tak puas la kan tiga lagu je, mungkin ada part 2? part 3?  tapi apa pun aku suka kombinasi Search dan Awie, so aku support la beli ni. Especially ni covid19 kan. Support mana yang boleh.

Aku speku tentu ada lagu2 lain yang dirakam masa jamming yang seelok tiga lagu ni sesuai tuk direlease untuk peminat2 yang berminat nak dengar jamming version. So tu la aku speku kot ada part 2 nanti.

So layan gambar.



ni dari tadi aku rip cd ni jadi MP3 nak masuk walkman aku, bukak casing, alih cd masuk plastik vcd pirate, snap gambo show off, buat blog gini dah nak tiga round dah dengar ni empat lagu.

OK la aku happy untuk mendapatkan cd ni. Serious bila baca " jamming " aku expect worse actually sound nya.  So a pleasant surpise actually.

K bye.


No comments: