Tuesday, June 24, 2014

ulasan pendek Extreme at La Bataclan 2014

Mula2 aku heran, penuh giler tempat ni sampai belakang semua. Confirm sold out. Panas siak.  Rwmai pakai baju kerja gitu.
Lepas openiing band, boleh rasa tense.

Aku kat belakang tapi semua excited keliling aku. Dah macam bola final giu.

Ni hardcore extreme Paris gitu la kot baik lelaki or the pompuans.

Tunggu Extreme keluar encore dahsyat giler suasana. Teruja aku. Cam nuno cakap memang passionate. Gini kot orang bangsa French.

Extreme main 2 jam lebih sikit.

Lepas show nye lama dorang stay atas stage terima tepukan..non stop gamat giler.

Satu2 nye peraembahan aku bootleg masa travels ni.

Full review dan aku rasa akan upload full show ni nanti...kalau takde orang lain upload.

3 comments:

D'arsil said...

ni tak sama ngan hellfest ke? hehe..

berteromber said...

balik cepat...

tak sabo nak tunggu entri bergambo...

Rafi said...

Tu yg aku ada terbaca kat fb diorang,sblm main lagu more than words diorang cakap "our most metal song" gitu..heheh