Friday, April 2, 2010

some dates

1) 1/5 double trouble kat kl - supposedly aku free malam double trouble ni, tapi NOT GOING becos main kat tempat yang takde dan jauh dari public transport.. too bad.

2) 12/5 deep purple kat sg - rabu malam, rasa2 80% GOING huhu asal jangan kena sumpit 2nd shift dah, kawan aku siot dah beli tiket paling mahal belah depan. SIOL betul!
Aku kalo pergi pun, nampaknye tiket paling murah je la...

3) 10/9 Raya Puasa dan

4) 27/8 kat porum Maiden ada satu topik baru bukak, kat satu website majalah rok german sebut ni release date 'THE' Nouveau Album untuk German.


Aku nengok European stadium/festival dates cam cukup2 abis seblum 27/8 aje?
So adakah lepas tu Asia / Australia leg? pasal aku rasa South American/Central American bulan januari 2011 and after that aku rasa indoor tour of Europe.

Aku cuba nak savings nak backpack nengok Maiden kat mana tempat ada budget airline sampai dari sg atau kl, aku tak mau clash ngan raya atau bulan ramadhan...

STRESS sey

No comments: