Friday, April 25, 2014

lovehunters

aku ada la sikit2 rasa menggigil gitu bila tak dapat masuk internet lama2 gitu, masuk kejap2 je..
tapi akhirnya ada time untuk aku buat posting blog baru hehe..

Untuk sapa yang minat kat kumpulan Lovehunters, tapi tak dapat berita dorang, or is it aku je yang tak tahu berita dorang pasal selalu aku harapkan news dari suratkhabar bukan internet2 cam instantgram or twitter or what!!ever!! HAHAHA.




Kumpulan Lovehunters pukul habis ngan keluar berita2 terbaru dorang dalam suratkhabar melayu Singapura hari Ahad, Berita Minggu dan newspaper Singapore, iaitu sokkabar Straits Times. Terbaik la laporan2 ni dua2.

In kaler ok!! Enjoy...membaca... Click to enlarge or if cannot, please save as then pandai2 la korang enlargekan sendiri.









Anyway, as of right now 99.99% aku tak dapat pergi tengok dorang main next week. SEDIH Sey!!... 
Unik pasal dorang akan main SHOW ORANG PUTEH OK!!!!!!!!
giler ah kalau dorang main full album inggeris dorang....!!
shed no tears la aku kan? hahaha.
p.s 

Walaubagaimanasekalipun...cehhhh....

aku paling excited boxset tu!!!

2 comments:

Rafi said...

Terbaik la Lovehunters.tq for sharing deaf.kalo boxset tu ada masuk pasaran sini ok jugak

berteromber said...

aku kalau dorang rilis balik "Sehari Dalam Hidup" memang aku nak la...album2 lain tu aku tak tau sangat...