Wednesday, January 3, 2007

Best of 2006 saya ( part one )

Ni dia Best of 2006 aku.. bahagi dua kategori ewah!

Kategori jalan2 dan makan2.

1) Tempat paling best aku pegi kat Malaysia - Seluruh Kuala Terengganu dari Pantai Batu Buruk sampai kat Sungei Tengganu... and everything in between.


2) Tempat paling best aku pegi kat Singapore - Mandai Zoo
3) Makanan paling best aku makan kat Msia - Majlis keja kawin kawan aku sorang tu kat Mersing Johor, keja aku makannn je.
4) Makanan paling best aku makan kat Spore - Nasik Jeranan ( jenganan or whatever aku tak tahu spelling ) kat Eunos Crescent Hawker Center. Warong sebelah mengadap kat dalam, kalo dari Eunos MRT stesen tu kira gerai kedua la, sebelah gerai mama roti perata. Tak la world sangat rasa, tapi nasik jeranan beb.
5) Fast Food paling best aku makan - Still juara bertahan, Whooper at Burger King.
6) Air - Air Tebu makcik jual kat Kuala Terengganu, sorry tak tahu nama tempat tu

& air Passion Fruit yang kedai yang jual roti rompol2 tu kena belit2 gitu ada perasa spice or cinnamon ( kayu manis ) ke ntah hapa nama dia..
7) Gambo yang aku snap yang paling aku suka sekali tahun ni - Mesjid kaler puteh ( sori dah lupa nama, kat Kuala Tengganu )


next : Best of 2006 Saya ( part rock part metal )

1 comment:

image-promotesb.blogspot.com said...

Air tebu makcik tu memang best.Nama tempat tu, Dataran Syahbandar. Nama masjid putih tu Masjid Sultan Zainal Abidin (Masjid Putih).