Friday, December 20, 2013

hisap shisha, get fuzzy dan 666 registry errors

(1)
Lets not talk about hisap shisha dan kebaikan/keburukkannya , kelebihan/kekurangannya hisap shisha terhadap orang2 MELAYU, baik dari segi jasmani atau apa pun la.
Korang semua ada otak. Kat rumah, aku boleh cakap pandangan aku la.

Tapi dari dua sudut pandangan "background story" ni, yang aku tengok nama, dan sapa dorang dari segi kepentingan shisha ni, dan dari dua ni punye ayat, aku suka satu cakap.

Aku tak cakap aku sokong sapa, pasal, setiap kita ada otak sendiri nak nilai kebaikan keburukkan shisha, aku cuma suka satu dari pandangan je.



(2)
drum roll Rush nye drummer...

HAPPINESS...

I was a little bit late in getting the latest Treasury but at least I got it before the next treasury comes out which I hope in early 2014. - 
(treasury edition is usually a bumper collection and for Get Fuzzy cartoon strips Treasuries - its a combination of each set of the previous two books compilations that were compiled from newspapers releases).

I find purchasing Get Fuzzy TREASURIES helps me to budget my spendings for my earthly pleasures of which are many. Though I got itches everytime the thinner and more frequently Get Fuzzy books compilations got released with some crazy lunatic covers artworks..




I think I will write more about why I love some cartoon strips more than the rest.

(3)
Aku log-in nak buat post ni...
Korang tahu la, komputer kalau dah guna untuk macam2 benda, abis la ada program yang kita taknak pun tak install tetiba termasuk sana sini, kalau tak teruk sangat masalah dia, biarkan je la benda2 ni...

Sekali aku tengok, EH?? 666 la... haha. Setan betul benda2 ni kalau pop-up haha. Sajak la tu.



3 comments:

Rafi said...

666 error?hahah..dia tau yg tgh online tu peminat tegar IM..

Adi Herman said...

bagi aku, walaupun aku dah berhenti hisap rokok for almost 2 years now, tapi kalau ada kesempatan lepak2 dengan kawan2 di kedai makan, aku tetap hisap sisha gak, tak kesah la orang nak cakap apa pun, hahaha old habit die hard bro....

MOHD SHAFID BIN RAHMAT said...

Kata amoi opis aku mee rebus kat stulang bawah open university dah takde. Betulke? Itu punya pun best.