Tuesday, January 13, 2009

gambo makan2

aloha, aku ngah serve Reservist...
anyway lama tak tampal2 gambo makan, aku ngah lapar ni..
anyway firstly, tu hari aku gi geylang borak ngan kawan aku, kita makan ni..

Kacang Pool

(click all photos to enlarge)

best...lama sangat aku tak makan kachang phool ni huhu


then tu hari...tulang..ni chong pang nye haha




then tu hari..kat satu bistro paling aku suka di satu kawasan di kl..

mee sop





dan last but not least, dessert dari kedai donut yang tengah top hits skarang ni.....durian flavour dia tajam2 tu yang best tu..






slackkkkk abissss...huhuhuhu

11 comments:

matakucing said...

gambor no.1 & 2 tu tak pernah makan la..yum2 jer ngk

eddie dewanaga said...

bro, berapa lama reservist..?

matakucing,
kacang pol dgn tulang ni cukup hot kat s'pore... diorang punya signature dish la, kat JB separuh tempat ada jugak...

2-2 dish ni, mau layan dgn roti perancis, baru mari dia punya rabak..

berteromber said...

itu donut J.Co ker bro?...

budak pompuan opis aku tgh giler donut ni..

Rajarockapak said...

LU MAKAN KE HAPA...BANYAKNYA?!!!!!!!!!TERLIUR GUA SIOT.

Anonymous said...

itu big apple punya...

Cross Border Limousine Service said...

wow! it's gonna be like having sex!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

DEP allo dep!!!
Kacang PHHOL yang ada at bangi hanya boleh dapat kat SELERA HERBA ajer dep
sedap kan

Saudagar Mimpi said...

Assalamualaikum bro. Saja nak bagi tau bro yg flyer Konsert M Nasir di Istana Budaya dah keluar. Tiket mungkin dh mula dijual. Check ticket2U.biz utk tiket & seating.

deaf-angel said...

ok ok thanks and hi everybody aku reservist 2 weeks plus so very the jarang dapat internet

:: Wiween :: said...

bro aku da cuba yg durian tu tekak xleh tima laa. aku laghik suka pink panther, almond. ehhehe

ekha-bella said...

sdapnye..terliur :D