Wednesday, January 27, 2010

gi kedai ( pt 2 )

fruits, veggies and a banana tree



(click to enlarge)

flour & spice mill ( betul ke aku describe ni? ) , cakap melayu dia kedai tepung dan rempah kot huhu. (lagi huru hara kalo aku bebual melayu.)








lain kali sambung huhu..

6 comments:

pakcik kordi said...

cantik la waks pic...waks,try guna fish eye...cm best jgk..hehehe...

Ijau D. Koceng said...

cuba pi snap pic gerai india jual bunga, best colourful...

berteromber said...

aku teringin gak nak ambik gambo2 camgini...tapi tiap kali keluar rumah tak pernah teringat nak bawak kamera...nak guna handphone murah gambo tak cantik ahh..

dilaOHdila said...

wah DEP..menarek ni
baik pulak tuan umah kasi shoot kat sini ni erk....
aku x pernah tengok kilang tepong taw
best best. gambaq pun mantap

MindHeartBodySoul said...

wahhhh... mentang2 lah dapat bini baru.... mantop malatop photo2 ko nih.... tak hengat...

jeles sungguh...

eddie dewanaga said...

JB downtown, deret2 restoran zam zam memang byk flour mills mcm gini, deret2 Playboy.