Wednesday, January 27, 2010

the old man - patch beli kat lavanita berkurun dulu & kawan aku baru passsing picture disc dia

orang tua ni kecoh beb,

I scream aloud to the old man, i say dont lie dont say you dont know.
I say you pay for this mischief in this world or the next.
then he fixed me with a freezing glance as the hell fire rages in his eyes..
he said "you want to know the truth? I'll tell you the truth. your souls gonna burn in a lake of fire".
siot je kan old man ni haha.



(click to enlarge)

zaman 80an dulu kalo abg2 rocker/ budak2 johor/singapore kalo kat Singapore, Peninsula memang top ler selain Queensway.
Lavanita skarang dah macam kedai bola tapi dulu..
Donington Monsters Of Rock Programme pun dorang jual huhu. (kat kedai ori kat dalam tu.) Nanti senang aku tangkap gambo dari 1992 nye Donington progrem lak. 1988 aku dah tampal kot. Yang Maiden headline je aku ada progrem dorang.
Yang kerrang maiden special tu semua skarang kat ebay mahal2 tu smua, kat lavanita dulu jual harga cam magazine biasa je...tapi aku rasa seller pun tak tahu, dorang longgok2 je kat dalam kotak. Korang carik sendiri.. sekarang dah takde dah ni smua aku rasa.

Ni patch aku masih simpan, zaman jahiliah dulu late 80s aku beli pasal ntah masa budak2 dulu aku fikir this is cool. Tapi tak pernah jahit. Simpan buat kenangan.



Kelmarin, kawan best kat kerja aku passing kat aku satu koleksi dia yang memang aku nak sangat dari dulu huhu..
USA version of Seventh Son Of A Seventh Son nye picture vinyl. Takde banner tapi takpelah, kalo nak banner, ebay jugak masuk & tak yah la, kirim salam ler tengok price dia.
Thanks kat kawan aku ni. Nanti aku nampak apa2 Absu/Running Wild best2 rare2 aku bilang ler huhu.



5 comments:

berteromber said...

jeles gua...tu jek ayat terpikir bila nengok koleksi2 maiden ko ni..

Takilala said...

Maiden.. yeah!!! Antara fav album ni.

Ijau D. Koceng said...

raider of the lost vinyls, hahaha...

Portdy said...

bestnya ade kawan best camni punya best

sakthi said...

hi nice post & i also like this blog so much... pls visit here : http://technotexter.co.cc/


hi nice posting & i juga seperti blog ini begitu banyak ... kunjungi di sini: http://technotexter.co.cc/