Wednesday, February 9, 2011

apa harga sekeping lukisan tak siap dan dikoyakkan?

Korang sanggup bayar beratus2 tak? lukisan artis kegemaran korang yang tak siap, dan dah kena koyak tiga?

I find this amusing, so I share it here.
Derek Riggs tried an incomplete watercolor Eddie it seems, dont like it, tore it up into 3 pieces.
His missus picked it from the dustbin, and put it on ebay.

Winning Bid was US$305. The winner is a member of the fanclub.

































Personally, having a personalized Eddie drawn by Derek, a one of a kind drawing, is great. If he comes out with another book, yes, I would again email to get him to draw me something I want haha.
I am targetting a personalised " stranger in a strange land " eddie next haha

6 comments:

Abang Ben said...

bukan ko yang beli ke deaf? Tak yah la nak selindung2 hehehe

berteromber said...

pergh...agak2 kalau ko punya jual kat ebay...berapa ratus la ek?...

deaf-angel said...

haha

☆ lieya latif ☆ said...

hah ko beli ke deaf...telan air liur aku dok convert USD tu .....gilo ar....tapi kalo dah itu minat kite ape2 pun sanggup buat kan....

dah dpt sile tepek yeak....

SkiD said...

Kalau aku lukis camtu...jual kat e-bay...boleh ke??

deaf-angel said...

bukan...bukan aku la haha

skid, kalo ko ada peminat , tentu dorang sanggup pasal lukisan ko bernilai di mata mereka.