Wednesday, May 30, 2012

JB 5 Jun 2010 Double Trouble R.J. Dio Tribute bootleg and some other missing songs from...

Aku korek2 carik Mr Big nye show yang aku bootleg, dan jumpa balik ni bootleg untuk konsert Double Trouble ( Search & Wings ) kat Stadium Larkin Johor Bahru 5hb Jun 2010. Ramai dari korang pun pergi, dan aku pun dah pernah blog pasal ni tu jam.

Tetapi, aku perasan dvd rasmi untuk show ni takde beberapa lagu. Pasal apa takde aku tak tahu la, mungkin copyright issue, salah masuk lirik, dan tahu apa la sebab.

Dan tu la masalah kalo sapa2 completionist untuk sesuatu yang dorang suka, memang weak la kalo tak complete sesuatu product tu. Ni aku punye pendapat peribadi la.

Crowd happening, tu ah kecoh-kecoh keliling aku. Dan tu pasal aku tak masukkan Mentari Merah Di Ufuk Timur, pasal memang kecoh dan nak elakkan apa2 embarassment sangat haha.



So enjoy, beberapa lagu versi kecohrable fan bootleg yang takde kat dvd rasmi.
Especially untuk yang tak pernah dengar DT punye Holy Diver ni.

- Holy Diver - siap Awie ngan Amy berbual2 sikit kasi tribute, dan ni lagu guitarist cuma Joe Wings sorang ngan Search provides the bass and drums.
- Alam Barzakh intro was great, bertambah great ngan meraban budak2 keliling aku.
- Nur Nilam Sari pun aku sumbat je la...


Tunggu setengah jam la gitu eh.. kasi aku upload kat youtube.
http://www.youtube.com/user/tempehasuka666/videos

No comments: