Thursday, October 21, 2010

saje buat wish list aku for this one two months.

some attainable, some mungkin angan2 mat jenin

buku
- martin colin - welcome to hell
dan semua segala buku pasal kehidupan sewaktu ngah kena penjara long term. Nak yang brutal2 dan takde ampun nye layanan.
Dan aku nak carik yang cerita2 mat salleh kena duk dalam kat penjara Thailand dan Indonesia.

pameran
- Pompeii yang kejadian bencana tiba2 gunung meletup sampai semua mati dalam keadaan bersuka ria tu.
ni kat musium Singapore sampai awal tahun depan, a must go kalo aku ada time.
Siap ada LAPAN casting mayat2.

rock melayu
- DVD Double Trouble in JB.
Portdy dah racun aku ngan gambo2 terlampau tu dan aku nak tengok Berteromber panjat stage lepas tu terjun balik ala ala stage diving haha.
Kalo ada muka aku, nanti aku bilang minit dan saat ke berapa haha.
- KRATON. Aku curious sangat ngan ni band.

rock omputeh
- cd Ross The Boss Hailstorm
- cd Maiden United
- 2011 Brisbane Soundwave Festival ticket ( Dimmu Borgir just before Maiden please.. hehe )


bolasepak
- JERSEY JOHOR FC dan aku bukan saje tumpang glamer k tiba2 dorang sua one leg in the final..
Dah berapa tahun, aku mesti cek keputusan Johor FC kat suratkhabar. Saje je cek, sama macam aku cek keputusan Motherwell, Chievo, Scarbourough FC, Wimbledon AFC..
kira aku sympathetic la kira.
Dan kalo Johor FC masuk final... maybe just maybe aku nak gi Bukit Jalil la tengok final huhu...tapi kalo ada kelantan...sorry ah..tengok tv je la. No more WEEKEND WARRIORS for me. TUA DAH!

7 comments:

Takilala said...

portdy punya racun gambar dvd tu mmg kuat betul la...aku tak sbr dah ni....hahaha

eddie dewanaga said...

...final Malaysian Cup mungkin JFC vs Kelantan bro...

Encik Jep said...

hehe.. dvd dabel trabel minggu depan kot baru gua sambar.

anyway, nice layout la bro~

berteromber said...

lawan kelantan la syok...boleh lawan baling2 botol/mercun...hahaha..

nanti aku tengokkan rega jersey tu...tapi kalau aku tak silap Jking tak jual jersey replica...dia cuma jual jersey untuk supporter jer...tp nanti aku dable cek..

tp kalau ko nak sangat nanti aku jengah2 kat ampaian...mamat yg jaga jersey JFC duk satu taman perumahan ngan aku...kot2 dia basuh sendiri sidai kat belakang rumah ker...hahaha...

btw...ross the boss tu pun aku punya wish list tu...

Jenonymous said...

bahaya brader ni suka curi baju kat ampaian

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Dep...
aku ada JC JJCM
ko nak tak (hehehe)

deaf-angel said...

lawak ah korang