Monday, March 30, 2009

interview sokkabar - sweet charity & kid search

sapa dah nengok sokkabar melayu singapura smalam mesti perasan ada dua artikel rock melayu yang best:
1) - interview ngan Ramli Sarip untuk upcoming show Sweet Charity 40 years anniversary kat Esplanade Singapore.
- dia cakap pasal dorang perform kat PWTC (tapi sokkabar selenger gi taruk bukit jalil) last year, tapi tunggu this year baru nak kat Spore pasal nak saingkan 40 years.
- cammana dia dapat tahu arwah Masrom meninggal tu jam dia ngan Ahmad Jaafar ngah discussion pasal ni show and what the arwah's wife told them.
- ni last show Sweet Charity ke bukan?
2) Kid Search and his business. Best pasal cammana dia berdamai dan reconcile ngan Search members by inviting them to his kopitiam and his feelings ler pasal digugurkan dari Search bla bla bla.

Sorry takde scanner ke hapa ke, pakai henpon je, maybe korang klik ni gambo2 kat bawah ni satu2, boleh baca kot. Enjoy...
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)


dah tu je.

9 comments:

:: Wiween :: said...

hadey bro sakit mata aku baca ko snap keratan dr paper gitu. uhuhuhu

berteromber said...

aku teringin nak nengok Kid buat reunion ngan Gersang...masih aku terasa....haha..

Aisya Redd Rohim said...

Jahatnya aku...
Tapi Kopitiam dia memang lousy.
Aku jadi hangin tetiba bila kukenang kuingat peristiwa itu.

carvedijan said...

Kid punya aura semacam le deaf....

Dia punya solo banyak mendatangkan feel pada aku....sampai sekarang aku amazed ngan isabella, nurnilam sari...etc

hf said...

best ni ...

boleh simpan kan article ni tuk aku tak ?
haha..

KID ????
iskkkkkkk....

dekni satu jer..
kluar stage..

orang dah terpekik terlolong..

tu kelebihan dia selain solo2 yang dikira advance bagi SEARCH...

eddie dewanaga said...

seriously... gua suka dengan gambar line-up Sweet Charity yg latest tu, Rahman Sarbani tu betul2 muka 'kaki pukul'.. hehehe...
seakan gua menatap 'Mark II' line up classic Deep Purple.

Al-Fatihah buat arwah Syed Hassan dan Masrom Abd. Hamid.


Kid a.k.a Hamzah Taib itu adalah Eddie Van Halen versi melayu..!

Takilala said...

masih aku terasa .. huhuhu

Aisya Redd Rohim said...

Deaf, aku malas jawab kat blog aku.
Aku tulis sahaja kat sini walau jengkel. Servis macam hampeh...
Hiasan dalaman memang tip-top.
Actually tokey dia Cha Yaa Nun Alif.
Ni jadi macam duta (ada share tapi tak boleh buat desicion making) jer nak cari market bangsa Mala-yu.

deaf-angel said...

hi all
hf, ok
triple s, thanks for sharing