Wednesday, March 26, 2008

2 again..

Sambungan. Click to enlarge.





Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand
Oh my little girl





All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm





Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable





All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm





Enjoy the silence - Depeche Mode

4 comments:

dilaOHdila said...

dep....
banyaknyer gambar bintang ni. kat mana ni dep?
aku gi melaka arituh hampeh. Binatang punyalah jauh. aku tak dek lense yang power & yang ada tu standard kit jek. binatang jauh kan main, gorham lak aku dep!! (hehhehehe)
**
gambat potrait Adeep tu aku amik POTRAIT
memang cam tu kut. ada flash sebab mata adeep dok berkedip ajer

deaf_angel said...

mandai zoo ler..

potrait eh? aku nak belajar snap2 pakai potrait mode

MindHeartBodySoul said...

Salam...
Wahhhh...! (Sebut & seru dgn intonasi yg kagum)

Banyaknya koleksi gambor monyet ko.
Kat opis aku, sumer org tahu aku collecter gambor monyet...

Aku pernah pegi Mandai Zoo skali jer seumur idup aku...
Waktu aku form 2...
Ada orang utan gayut2 kat tengkuk aku...

deaf_angel said...

ko suka monyet ko gi mandai ler..
macam2 koleksi monyet ada..serious bebual macam2 pesen

wah untung ko dapat bergayut ngan orang utan ekeke