Sunday, March 9, 2008

masjid albukhary, jln hang tuah, kl (part ii)

sambungan k,


lawa ek main hall dia, ( click all photos to enlarge )



flats accross the road



sudut blajar ngaji kot



basement dia luas, dan wheelchair friendly, korang nengok ada ramp tu kan.



ni lak kalo hari jemaat, kat luar ada gerai2 gitu..before time bang, ramai jugak makan2.



amik air smayang for friday prayer



ngah dengar kutbah



baru je abis



so memang banyak ler entry exit points



luas luas lak tu



Kat satu koner tu memang banyak burung.. tapi aku rasa takde burung albatross \m/

( anyway aku buat blog ni aku tengah dengar bootleg Iron Maiden current tour untuk gig Los Angeles Forum mid februari lepas, kecoh siak ngah main lagu Powerslave.
Mamat taper ni tak salah aku rekod pakai voice rekoder Olympus kecik je, not bad siak sound, and the damn thing is not expensive, ermmm..nak gi survey kat Mustapha la ekekeke )



Ni kubur kot, sorry ah aku tak tahu, kalo kubur, sapa punye. Maybe nanti aku gi lagi kalo jumpa sapa2 aku nak tanya. Sapa2 tahu bilang please. Thanks in advance.



thats about it, nanti lain kali ada time ada rezeki kita sambung2 k this type of once in a blue moon posting.



Bruce: Heaven can
Everyone: Waaiiitttttt!!!!!
Bruce: Heaven can
Everyone: Waaiiitttttt!!!!!
Bruce: Heaven can
Everyone: Waaiiitttttt!!!!!


wa rindu ah.

2 comments:

Anonymous said...

Haaa... Flat across the road itulah aku setiap pagi hari2 membelah jalan nak pegi kerja...
aku lalu sablah persimpangan Edinburgh tuh, lepas Jln. Dewan Bahasa.

kat Flat inilah trageji berlaku padaku, aku telah dilanggar dengan kejam sampai remuk badanku...


(***aku di sini merujuk kepada sebiji kereta yg dipandu oleh tuan aku. Tuan aku ialah orang yg leave the comment here).

deaf-angel said...

eh tu hari aku nengok sampai pagar kat road divider tu semua kemek2. Tu ko yang langgar ek?
ok la takde apa apa kan. Selamat.