Friday, May 30, 2008

in brief

whats in my mind..
1) Kat tempat keja aku, topik perbualan is kerajaan Msia nak control foreign vehicles petrol purchase. Its good sometimes untuk dengar cerita2 orang2 yang berkereta ni.
TAPI... for me, dan untuk orang2 yang harapkan public transport...ialah... BILA KONSORTIUM nak lepas dari ban sebulan tu.
Torture siak...
aku kena bubble, cakap bas aku naik direct gi KL tapi masuk Seremban.
aku try to avoid bus yang waste time kat Yong Peng if possible.
aku boring siak tu hari, bleh? announcement driver last minit cakap dia terminate kat Kovan MRT.. Kul 4 pagi beb. Kul 4 pagi kat immigresen ko announce bas nak gi Kovan?? siak ah kecoh beb, aku pun turun immigresen ler tapi just too bad walau Aku nye fikir senang, aku beli tiker Sri Maju..kalo bas aku rosak, ganti bas lain ( yang sama boss besar ) tapi bukan bas Sri Maju..I dont care, tapi aku expect route sama ngan Sri Maju, tapi kecewa..siak kalo aku tahu, aku naik bas GAGAP siak. ( KKKL for those who dont know ).
So Konsortium, please cooperate ngan JKR next time k. Think of your paxs, like us \m/

2) Aku excited. sorry- Aku HYPER EXCITED!!.. Hati aku ngah berdapdupdapdup...Oh My Goodness..is it true is it true? Dio ( as in RJD and his band ), 1st gig kat Birmingham England semalam bawak lagu..Temple Of The King, Kill The King, Catch The Rainbow..oooohh ooohhh ooohhhh...bestnye....bestnye....I love haha.
Anyway, ni semua duniawi eh...haha. Tapi the hunt for the current Dio European tour bootlegs is on now for me hohoho.

3) Anyway cakap pasal bootleg, Maiden nye gig kat Arizona last few days ada orang tape..malas lak aku nak carik link dia skarang..nanti ah aku update sini kalo ingat.

4) Apsal aku teringat2 Sweet Charity nye bulan 6 nye show ni..
Peasant seats 100rm. Ada lagi ke..? nanti aku nak sound minister of finance aku ler...But how how how...

6 comments:

zan said...

Er..KO nak turun ke Sweet Charity ni Deaf?
Aku tengah berkira-kira gak nak turun. Paling murah untuk Dinner show RM 183. Untuk Hi-Tea RM 103. Tengah tunggu lubang diskaun ni..hehehe

Dengar khabar Search nak turun S'Pore bulan * ni kan? Dengan Raven & Amuk. Ko mesti turun nyer kan?

deaf-angel said...

niat nak pegi Sweet Charity tu ada Zan, tapi...tapi...hahaha. Anyway aku dah cek tu hari aku off day..tak keja so ada chance 0.01% haha.

Search? bila? ala...serious bebual, aku dah pernah kena bubble beb..$50 nye tiket. Ntah apa dah jadi ngan promoters tu semua..Allah je yang tahu...
Anyway, Raven...ooo Semboyan!!! I like. Amuk alrite la eh...dah lama tak nengok dorang live. Bila Zan bila bila bila? Nak kena susun budget ni.

zan said...

Aku ada baca pengalaman ko kena "bubble" ngan Search tu deaf..perit sunguh kan sampai ko teringat-ingat..huhu. Tapi info ni kawan2 Multiply dekat S'pore gak yang kasi tau. Siap ada pakej "beli awal dapat murah" kan? Erm.. Tarikh tu aku tak kompom. Jap aku try carik..

deaf-angel said...

ooo tak bleh lupa...apa nama promoters tu? haha. Aku senang je, kalo ikhlas...aku ok. tapi...

Anyway memang, siap ada orang tulis surat kat akhbar, memang refund...

nanti ah aku snap gambo tiket puaka tu. Tunggu aniversary date gitu haha.

Zan, Sweet charity most probably i going you know huhuhu.

hah cek please. Kalo search jadi, ni kira dorang nye 1st full gig ngan mentari merah line up ye? takde setengah masak 5, 6 lagu nye show kan? huhuhu.

carvedijan said...

tiket untuk sgd35 dah sold out....sekarang ni punya tiket plak harga sgd80 untuk konsert Search bulan ogos.

Maksimum price sgd100 masa hari konsert.....

deaf-angel said...

ogos? ogos? aku tak bleh ah...
ada keja kawin.. aku nak kena basuh pinggan hahahaah