Thursday, December 21, 2006

review- TWISTED SISTER a twisted christmas

in no way post ni aku nak glamerkan krismas, apa lagi nak promote krismas.
Tapi pasal nak ceta Twisted Sister dah release album " A TWISTED Christmas " je...

Twisted Sister ni korang pun dah tau, dah lama la eh, masa aku secondary school antara kaset aku ulang2 main ialah kaset album dorang " You Cant Stop Rock n Roll". Sampai skarang ni pada aku dorang nye paling best album.
K, ni album krismas dorang, dorang bawak 9 lagu2 krismas yang biasa kita dengar kat shopping centers dan kat tv dan jugak kat hollywood movies, tapi semua dah kena metallised rabak rabak wa cakap lu...kalo korang dengar XPDC Metal 60an? ah something like that la, kira dah kena twisted la.
Korang tau lagu " deck the halls with bough of holly fa la la la la la la la, tis the season to be jolly fa la la la la la la la la"? kecoh sey, laju giler lepas tu kira dah cam lagu Manowar Hail And Kill la sikit lebih kurang backing dia. Best sey...
Yang paling best? intro2 tiap2 lagu klassik krismas ni semua intro pakai lagu2 metal famous , pakai intro lagu The Price ( lagu ni ada Lita Ford ), lagu Black Sabbath "Children Of The Grave" jadi intro lagu Let It Snow, intro lagu Judas Priest " You Got Another Thing Coming" jadi intro lagu " I Saw Mommy Kissing Santa Claus " dan apa2 lagi la, ACDC problem child tak salah aku pun ada.
Tapi paling best nye lagu... Heavy Metal Christmas ( 12 days of christmas )
Lirik dia cam gini..

On my heavy metal Christmas my true love gave to me,
"12 Silver crosses";
"11 Black mascaras";
"10 Pairs of platforms";
"9 Tattered t-shirts";
"8 Pentagrams";
"7 Leather jackets";
"6 Cans of hairspray";
"5 Skull earrings";
"4 Quarts of Jack";
"3 Studded belts";
"2 Pairs of spandex pants";
"And a tattoo of Ozzy!";

Best krismas song pada aku sejak lagu Spinal Tap " Christmas With The DEVIL ".

Anyway, Twisted Sister dah tak lama lagi la, aku rasa tahun depan dorang nak break up ( lagi sekali ), and this time for good...Another sign umur dah meningkat for them and means me too muahahaha.

No comments: