Thursday, August 14, 2008

black water continue

sambungan.. aku rasa tu jam 12.30malam, satu pagi gitu.


dari luar..tapi dalam.. click all photos to enlarge


aku fikir syarikat 707 ialah regular kat Air Hitam ni. Aku jarang naik bas 707 tapi just untuk sapa yang interested nak carik makan bawak bas express atau saje nak tahu the life of a bas driver, 707 nye companya bayar gaji bulan. Semua covered welfare..

..errrmm tak salah kot aku ceta2 gini haha. Ye la, orang cam kita, mungkin ada jugak orang dari korang sini yang mendangok kat puduraya, larkin, dan mana2 terminal bas dan naik turun bas, kadang2 mesti borak2 bukak cerita ngan drivers, ada drivers memang attitude abis, tapi ada lak yang gerek sey.
Nanti senang bleh cerita lagi ler...anyway 707 murah sikit haha.


these are standard items korang should jumpa kat mana2 rest places yang besar2 chinese owned nye k.


rak buah, rak dvd pirate, rak majalah



buah, sliced fruits, mahal ler dari tempat lain of course.
apa aku tahu drivers makan semua free, abis tu pax semua pakai toilets free, bilik semayang lagi , tempat wuduk lagi so understood ler dorang kena jack up the price barang makanan n minimum. Nak bayar gaji pekerja dorang lagi.



ni konpem, jagung rebus, waffles, pau, burgers...



toilets of course, yang air hitam ni, toilets dia baru renovate, best sey.. tapi yang ada tempat, toilets dorang a turn off.. but well..

anyway, aku salute PLUS jaga toilets kat rest areas along the hiway ni. Beyond expectations toilets dorang.



buah berangan...haha.. ni lagi satu cam wajib gitu ada.. so wa pun sibuk2 ler snap foto tempat masak buah berangan ni.. Aku kecik2 dulu nengok orang2 cina jual tepi jalan buah ni..cam heran apa sey pasir tu hahah..



..and justice for all nye timbang haha...
Anyway, two big M's are releasing their new cds soon..tapi katalah, katalah kalo aku nak beli satu cd antara dorang...I will get the Motorhead's Motorizer first. Lagi satu M tu, nanti ah kot MTV main videos dorang nanti aku cek it out..Cynaide nye 1st live performance yang bootleg recording tu kan? argggghhhh...aku tak minat sangat dah.



kalo dah lapar, makan je la, tapi ada satu tempat tu kan, aku tak suka ler, kalo driver pegi tempat tu je kan, aku loya sey tekak...tapi aku suka yang kat tempat ikan banyak2 tu...ah situ aku makan ngan penuh konfiden, kalo lapa ler, kalo tak, tak yah ah, beli buah dah.




surau after midnite...
anyway korang yang tua sikitingat lagu Sheena Easton tak? Long long distance love affair...oh-oh! i call you on the telephone..but you never home..
ni lagu was early 80s gitu kot...
mesti korang fikir, Sheena Easton? sapa tu? haha... for your eyes only beb, for your eyes only. oooo tu hari aku jumpa Go-Gos nye Beauty & The Beat nye lp. Aku skip ah, walau I think dua tiga ketul je kot harga dia. Menyesal lak... We Got The Beat. Antara lagu paling mega awesome dalam sejarah muzik dunia haha. Korang just imegin Motorhead cover lagu ni...just imagine...kasi lagi laju sikit. OK confirm, aku nak kena start collect Motorhead originals, dah tak d$@&%^@%&@& lagi dah haahah. Orgasmatron original pun aku takde, padahal...

ooo ok wa dah out of topik..




Hope you like it... apa korang nampak kalo naik bas express...

8 comments:

:: Wiween :: said...

Aik..cite black water x abes lagik bro.egegge. Aku tgk pic kwsn surau tu cam agak creepy la bro. Naik bulu idung kucing aku. *gulp*

errr..ape aku nampak bile naik bas ekpress? Aku nampak bintang-bintang aje. Psl aku akan tido secara otometik kalo naik bas! agagagaggaga ;p

deaf-angel said...

switch on lampu ler..
ko rugi ah asyik tido je..

bon jovi cakap " i'll sleep when i'm dead "

EWAH!

:: Wiween :: said...

haik..bon jovi tuuuuuu...agagaga tu ex boipren aku laa! huahahahah ensem kan bon jovi. :p

eddie dewanaga said...

lemmy kilmister dengan james hetfield..?
kalau suruh pilih, rabak seh...
2-2 legend...

''i ain't no nice guy after all..''
- motorhead feat. ozzy & slash

Dr. Bentara said...

sangatlah lamanya tak naik bas ekspress nih... nanti ah satu hari nak naik... bas apa paling mewah sekali aku nak naik (cewah...)

deaf-angel said...

helloween..
aku tak pernah nengok bon jovi live lagik..hopefully one day.. pasal aku suka2 lagu dorang jugak hehe

deaf-angel said...

dewanaga..
ko gi carik lemmy cover version lagu Desire. Sedap giler.
Lagi best, ko gi carik bat head soup nye tribute..
lisa loeb nyaynyi goodbye to romance...

nanti aku bongkar balik nak dengar ni cd la, maybe buat review sekali haha

deaf-angel said...

mm
aku rasa paling luxury is those high end KL-SPORE-KL nye express buses..
dah macam naik kapalterbang 1st class dah..
snoozer seats, multi entertainment,
latest aku dengar nak catering makanan sama ngan SIA nye flight.

Ada gambo dia masuk paper smalam, nanti aku carik ntah mana ntah