Sunday, August 17, 2008

rekod melayu (pt 3) - Flybaits ... terjumpa...

( click all photos to enlarge )
bukak pintu bukak pintu..ada anjing gong gong kami yeah!



Hari sabtu aku terjumpa piring hitam album Flybaits 'pusingan 2' dan '3'. Aku taruk balik dah, pasal aku ingat konpem mahal giler ratus2 macam dalam ebay tu semua, sekali tu ntah apek tengok muka aku kesian dia offer harga yang aku tak percaya, so aku tangkap ler huhu. So dah complete kot Flybaits? Nanti ah senang2 bleh go thru dan salvage the songs...inlet pun aku belum cek, masih ada lyrics sheet je aku nengok.. Ambik gambo luar dulu..



belakangs dia



This is the one I really want! Klassik abis zaman aku kecik2 dulu.





National Stadium ka pa. Zaman tu Malaysia Cup , Singapore masih ambik bahagian lagi...1982 gitu? Fandi Ahmad dah blah kan? Ajax trial kot? Or dia dah gi Gronigen then gi KL, Pahang, or is it dia tengah Niac Mitra tu jam? Those were the days eh.




Pusingan dua nye belakang..


nanti senang sambung..

6 comments:

Anonymous said...

best ni flybaits..
rezeki kau lagi dapat ini LP..

aku ade tape je..
Flybaits yang cover satu set bola tu...

time kau jalan2 ni..
ade tape rock yang perasan ade ke deaf...?

Anonymous said...

best ni flybaits..
rezeki kau lagi dapat ini LP..

aku ade tape je..
Flybaits yang cover satu set bola tu...

time kau jalan2 ni..
ade tape rock yang perasan ade ke deaf...?

matakucing said...

flybait..lagu dia mengancam gak eh

deaf-angel said...

hf, kaset2 lama ada kat sungei road aku nampak tu hari..sudirman semua..yang dalam bas tu? kuno abis tu.
tapi pirated ler, yang label GS ke hapa tu dalam ada liriks tu.

eh, lovehunters sehari dalam hidup, tapi dah lusuh abis..sehinggit je aku ambik dari apek tepi jalan. ko nak?
ko ni fetish kaset rok lama kan? haha

deaf-angel said...

mata-kucing
yep...lagu2 dorang...evergreen ler..

Anonymous said...

Mau Sehari Dalam Hidup.......
itu album..

kaset hilang...
LP pun dah let go........

jangan lupa bawak nanti...

Sudirman pirate ????
elemerk..
aku prefer dapat yang ori lagi bagus...

Gamma & Hikayat Rok ade lagi tak ?????
hahaaa...

Aku nak kumpul sume ni...
nanti satu time nak buat galery...

dalam perbincangan dengan Galeria...
so..kalau ade yang menarik dan mengkanjikan....

boleh la tolong2 eh.......
heheeheh