Saturday, July 5, 2008

1994 Promo cd Rahim Maarof

Aku jumpa promo cd 'not for sale' label EMI ni, $4 , masa ngah jalan2 carik Iron Maiden ( what else? ) dan barang2 lain yang orang dah tak nak.


Interesting jugak ler, pasal ni dari tahun 1994 dan ada dua instrumental tracks yang ada ke takde kot dalam actual kaset Rahim Maarof.
lagu Usang instrumental Man Kidal kot.



Dan jugak aku tak pernah ada promo cd album melayu so this is a good buy untuk aku.



Macam ngah winning streak gitu aku..
kira sejak aku jumpa Ramli Sarip boxset tu kan? aku dah jumpa Wings & Superfriends double cd merah x 1, cd hijau x 2, kaset tribute ramli sarip original mint condition yang aku tak pernah ada, Strangers nye cd ( aku tak tahu pun Strangers nye album tu ada pressing cd ) , sweet charity seri hari raya nye piring hitam yang WEA release lagu raya tu, dan macam2 lagi ler.. , jaybon, Herman Rarebell nye 1981 solo etc.. ada aku beli pelan2 kalo ada budget, tapi mostly aku nengok2 je hehe, tapi Maiden yang aku nak, takde lak haha.



dah terlanjur cakap pasal Rahim Maarof ni kan, lagu2 dia tu jenis yang kalo aku dengar kat radio, most of the time aku akan tukar saluran ler, pasal aku tak minat sangat.. tapi masa aku nengok dia live, apa aku impressed ialah, dia aku nengok macam take really good care of himself even usia dah lanjut. Masih hensem, smart mamat, dan he really looks healthy and fit. Aku suka nengok dia macam gitu.

3 comments:

matakucing said...

ermmm aku suke gak kumpul cd promo cam nie..sessionist album nie sume hebat2 eh

Aisya Redd Rohim said...

He,he,hen... hensem ko kata si Rahim Ma'arof nih...?
Dialah yg mengantoikan Kak Ramlah Ram masa muda dulu... Cian Kak Melah...

deaf-angel said...

matakucing...ni kira aku nye 1st promo melayu ler aku pernah ada kot? huhuhu.

oi triple s
hensem woo dia...makcik2 mesti ramai minat kat dia.

Kak Ram? yang lagu kunci2 hati tu kan.. Lawak lak..
tak bleh accept..XPDC ada C I N T A,
dia pun sibuk S A Y A N G
selenger sey lagu